طب جهاني يا ايراني؟

مكمل گينر رو چجوري مصرف بايد كرد؟

مكمل گينر به مكمل هايي گفته مي شود كه از ذخاير پروتئين، كربوهيدرات، اسيد آمينه‌هاي ضروري و غير ضروري، مواد معدني و ويتامين‌ها برخوردار مي‌باشد. گينر خوب مكملي است كه از پروتئين هاي باكيفيت تر مثل پروتئين وي تشكيل شده باشد همچنين كربو هيدرات بكار رفته در آن سريع هضم شود و تنوع آمينو اسيدها و ويتامين ها در آن زياد باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۵:۰۶ توسط:نسيم خانم موضوع:

پودر گينر رو چجوري مصرف كنيم؟

پودر گينر به مكمل هايي گفته مي شود كه از ذخاير پروتئين، كربوهيدرات، اسيد آمينه‌هاي ضروري و غير ضروري، مواد معدني و ويتامين‌ها برخوردار مي‌باشد. گينر خوب مكملي است كه از پروتئين هاي باكيفيت تر مثل پروتئين وي تشكيل شده باشد همچنين كربوهيدرات بكار رفته در آن سريع هضم شود و تنوع آمينو اسيدها و ويتامين ها در آن زياد باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۷:۱۴ توسط:نسيم خانم موضوع:

بهترين گينر كدام است؟

براي پيدا كردن بهترين گينر بايد گفت كه تركيبات گينرها باهم متفاوت هستن،  ولي همه آنها از پروتئين، اسيد آمينه ها و… برخوردارن و همين در افزايش وزن تاثير خيلي زيادي داره. معمولا در تركيبات گينرها 60 تا 80 درصد كربوهيدرات وجود داره و بقيه اون پروتئين، شكر، اسيدهاي آمينه، چربي و… هست كه معمولا هر برند از درصد اختصاصي خودش استفاده مي كنه و هرچه درصد پروتئين مكمل گينر بالاتر باشه قيمت اون هم بالاتره اما اين به معني مناسب بودنش براي افزايش وزن نيست!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۶:۰۸ توسط:نسيم خانم موضوع:

گينر رو بايد به چه ميزان مصرف كرد؟

گينر مكمل پر طرفدار و پركاربرديه كه براي افزايش وزن و حجم به كار مي ره و كاملا مناسب افراد لاغر و كم وزنيه كه مي خوان وزنشون افزايش پيدا كنه و بدني حجيم داشته باشن. گينر ها در واقع همان كربوهيدرات هستن كه با چربي و پروتئين مخلوط شدن.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۴:۵۰ توسط:نسيم خانم موضوع:

قيمت گينر بر چه اساسي است؟

قيمت گينر چقدر است؟

گينر مكمل هايي هستن كه براي افزايش وزن به كار مي رن و كاملا مناسب افراد لاغره كه مي خوان وزنشون زياد شه و بدني حجيم داشته باشن. گينرها در واقع همون كربوهيدرات ها هستن كه با چربي و پروتئين مخلوط شدن.

چه گينري مناسبه؟ گينري كه داراي پروتئين با كيفيت بالا، كربوهيدرات و چربي قابل قبولي باشه، يه انتخاب مناسب لقب مي گيره.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۱:۴۱ توسط:نسيم خانم موضوع:

مكمل گلوتامين رو از كجا تهيه كنيم؟

مكمل گلوتامين چيست؟ سوالي كه شايد ذهن خيلي از افراد تازه وارد در دنياي ورزش رو به خود مشغول كرده باشه. براي پاسخ به اين سوال لازمست با ما تا انتها همراه باشيد.

گلوتامين اسيد آمينه غير ضروري بدن هستش كه به طور طبيعي توليد شده و متداولترين و فراوان ترين اسيد آمينه موجود در عضلات اسكلتي بدن هستش كه در حدود 61 درصد از ماهيچه اسكلتي بدن متشكل از اسيد آمينه مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۹:۰۴ توسط:نسيم خانم موضوع:

مكمل كربوهيدرات چيست؟

دو نوع مكمل كربوهيدرات وجود داره، ساده و پيچيده و هر كدام از اونها توي زمان هاي مخصوص به خودشون مي تونن شما رو توي رسيدن به اهدافتون ياري كنه، كربوهيدرات هاي ساده مي تونن سطح انرژي بدن رو به سرعت افزايش بدن و از طرفي‌ داراي ارزش غذايي خاصي‌ براي ماهيچه ها نيستن.

كربوهيدرات هاي پيچيده به دليل حجم بيشتر و مقدار فراوان تر فيبر‌ها انرژي رو به صورت آهسته تر و پايدار تر آزاد مي كنن. كربوهيدرات هاي پيچيده عبارتند از جو دو سر، برنج قهوه اي، نان گندم كامل و…


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۵۶:۴۵ توسط:نسيم خانم موضوع:

درباره مكمل آمينو چه مي دانيد؟

مكمل آمينو در كنار يك برنامه رژيم غذايي سالم با افزايش سوخت و ساز بدن، قادر خواهد بود تا عمل چربي سوزي را در افراد به خوبي انجام بده. در حقيقت با مصرف آمينو، بدن انرژي لازم خود را از راه سوخت چربي ها كسب مي كنه و شما پس از يك دوره سه ماهه مصرف ، متوجه كاهش حجم چربي هاي خود خواهيد شد. هم آمينو و هم پروتئين به منظور عضله سازي در بدن مورد مصرف قرار مي گيرن كه طبق تحقيقات آمينو علاوه بر حفظ توده عضلات، مانع از تخريب عضلات بي حركت شده و شكستن اين عضلات را كمرنگ مي كنه.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۲:۵۱ توسط:نسيم خانم موضوع:

خريد كراتين از كجا امكان پذير است؟

هدف از خريد كراتين دريافت انرژي بيشتر در قبل، حين و بعد از تمرين است، پس بايد طوري مصرف كنيم كه در تمام اين زمان با كمبود كراتين مواجه نشيم.

فرض كنيد ساعت 11 صبح تمرين داريد، پس بهتر است ساعت 10 كراتين خود را مصرف كنيد كه تا ساعت 11 يك ساعت زمان است كه جذب خون بشه، بعد به هنگام تمرين بدن از كراتين موجود در ماهيچه ها كه از روز قبل باقي مانده مصرف مي كند و كراتين مانده در ماهيچه ها به اتمام مي رسه.

در اين زمان حدودا از مصرف كراتين 10 صبح دو ساعتي گذشته، حالا كراتين مصرفي 10 صبح كم كم جذب شده و ماهيچه ها مجدد از كراتين مصرفي ساعت 10 صبح بارگيري مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۱۹:۵۵ توسط:نسيم خانم موضوع:

بهترين كراتين رو چجوري ميشه پيدا كرد؟

بهترين كراتين به شكل طبيعي توي بدن انسان توليد مي شه كه بيشترين ميزان اون توي كليه ها و كبد ساخته مي شه و براي ساخت اون از آمينو اسيد‌هاي آرژينين، متيونين و گليسين استفاده مي شه.

نتيجه تحقيقات در مورد نقش كراتين در افزايش قدرت عضلات بدنسازان نشون مي ده كه مكمل كراتين باعث كاهش سطح ميوستاتين و در نتيجه افزايش بيشتر قدرت و حجم توده عضلاني مي شه.

كراتين از طريق رژيم غذايي هم به مقدار اندكي‌ قابل دريافته كه منبع اين مواد غذايي گوشت قرمز و برخي‌ انواع ماهي هاست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۱۰:۴۶ توسط:نسيم خانم موضوع: